تستر اماراتی چیست؟

تستر اماراتی چیست؟
عطر و ادکلن اماراتی چیست؟
ادکلن اماراتی،در اصطلاح به محصولی گفته میشود که مشابه برند اصلی در کشور امارات تولید و بسته بندی و آماده می شود.عطر و ادکلن هایی که کپی کاملی از برند های مشهورند و شیشه و بسته بندی آنها کاملا مشابه ادکلن اصلی در امارات یا چین یا هر کشور دیگه ای تولید می شود و سپس امارات،اسانس به داخل این شیشه ها تزریق میشود و با بسته بندی کاملا مشابه اصلی به سایر کشورها و معمولا کشورهای جهان سوم توزیع می شوند.این محصولات هیچکدام قانونی نبوده و تمامی فرآیند از تولید گرفته تا توزیع به صورت غیرقانونی و قاچاق انجام میشوند.
در دبی یک منطقه آزاد تجاری وجود دارد که کاملا محصور بوده و افراد عادی نمیتوانند وارد منطقه شوند و تمامی شرکتهای تولیدی و حتی اغلب نمایندگی های برندهای اصلی در این منطقه قرار دارند.
تستر اورجینال چیست؟
شرکت هایی که دز صنعت عطرسازی فعالیت می کنند،پس از تولید کردن عطر هنگامی که قصد فروش عمده عطرهای خود را دارند به طور معمول به ازای هر یک جین عطر یک تستر عطر و گاها آفر نیز درون کارتن مادر مربوطه قرار می دهند.معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر این جمله درشت و خوانا دیده میشود Tester-Not For Sale تا از فروش آن جلوگیری شود.تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفیدرنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارائه نمیشود.
شرکت های عطرسازی برای این تسترها پولی دریافت نکرده و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می دهند.هدف شرکت های تولیدکننده از ارائه کردن رایگان تستر آن است که فروشنده عطر بدون باز کردن جعبه عطر اصلی،به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست کرده و با آسودگی خیال رایحه عطر را استشمام کرده  و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.
به طور کلی تسترها برای فروش نیستند ولی امروزه در برخی کشورها به خصوص کشورهای شرق اروپا و خاورمیانه و حتی آمریکا به فروش می رسند.یکی از دلایل این امر بالا رفتن فروش اینترنتی عطر در جهان است.
ترکیب تسترهای عطر یعنی مواد تشکیل دهنده عطر هیچ تفاوتی با ترکیب عطرهای اورجینال ندارد و همه مواردی که در ساخت عطر اورجینال به کار رفنه است به طور کامل در ساخت تسترها به کار می رود و تنها تفاوت این دو،در شکل رسمی بسنه بندی عطر است.
تفاوت عطر اورجینال و تستر اورجینال چیست؟
مطمئنا همه ما میدانیم که علت توزیع و عرضه تسترها توسط شرکت های تولیدکننده عطر فقط برای تست کردن است نه چیز دیگر.البته از طریق سمپل های عطر نیز این امکان فراهم است پس نکته ای که وجود دارد این است که تسترها نیاز به زیبایی در کارتن و سلفون و..نخواهند داشت.هدف فقط تست کردن می باشد.به خاطر همین است که تسترها اکثرا با جعبه های بسیار معمولی و بدون سلفون و درب بطری و در چاپ غیرتجاری مشاهده می شوند.
تفاوت تستر اماراتی و تستر اورجینال چیست؟
از نظر ظاهری کاملا بهم شبیه هستند و فقط در برخی موارد تفاوت های کوچکی دارند ولی به طور کلی شبیه هم هستند و تنها تفاوتشان در رایحه آن هاست و تسترهای اماراتی رایحه ای مشابه به عطرهای اورجینال هستند و کاملا آن ها نیستند.از نظر ماندگاری هم دیده شده حتی تسترهای اماراتی ماندکاری نسبت به عطرهای اورجینال دارند و آن هم به علت غلظت بیشتر است.
شما مشتریان گرامی میتوانید عطر و رایحه دلخواهتان را در قسمت فروشگاه سایت ما جست و جو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی