ElikaPerfume-Banner1

گروه های بویایی:
در این مقاله گروه های بویایی و انواع آن را برای شما شرح خواهیم داد.

1.معطر

رایحه های معطر معمولا از گیاهانی چون مریم گلی، رزماری ،زیره ،اسطوخودوس و… تشکیل می شوند که ذارای رایحه ای بسیار تند هستند. رایحه های معطر معمولا با نت های مرکباتی و ادویه ای ترکیب می شوند.ترکیبات معطر از عطر های رایج مردان است. رایحه معطر نیز به 5گروه تقسیم می شود: آبزی معطر ، فوگره معطر، میوه ای معطر، سبز معطر، تند معطر.

چند نمونه از عطر هایی با رایحه معطر: انکر نویر مردانه  لالیک ، وایت لالیک مردانه ، گوچی بای فلورا زنانه و …. که در الیکا پرفیوم موجود است.

Mandarin Oil | Natural Remedy to Purify the Blood and Prevent Infections

2.مرکبات

رایحه مرکبات از قدیمی ترین و فراوان ترین رایحه ها است. ترکیبات آن بر پایه لیمو ، پرتقال ، ترنج ،گریپ فروت یا ماندارین و سایر مرکبات است.  رایحه مرکبات به 2گروه تقسیم میشود: مرکبات معطر ، مرکبات گورمند. مرکبات معطر ترش برای مردان و مرکبات گورمند برای بانوان معمولا  استفاده می شود.

چند نمونه از عطر هایی با رایحه مرکبات: سینما ایوسن لورن زنانه ، پولو رد رالف لورن مردانه،مفیستو زرجوف کازاموراتی زنانه و مردانه و سایر محصولات همراه با رایحه مرکبات الیکا پرفیوم.

rose essential oil for skin

3. گل

رایحه گل بزرگترین و خوش بو ترین گروه رایحه ها است. ترکیبات آن شامل گل های تازه چیده شده ، گل هایی با تفاوت های ظریف آبی ، سبز یا پودری و همچنین ترکیبات گل آلدئید می شود. رایحه گل به 6 گروه تقسیم می شود: گل آلدهید ، گل آبی ، گل میوه ای ، گل میوه ای گورمند، گل سبز، گل چوبی مشک

چند نمونه از عطرهایی با رایحه گل: کریستال برایت ورساچه زنانه، انواع عطر های ولنتینو…

orange leather background, 4k, wavy leather textures, leather backgrounds, leather textures, orange leather textures

4. چرم

رایحه های چرمی با تفاوت های ظریف مختلف از ترکیبات گلی ، مخملی ، دودی تشکیل شده اند. در قدیم محصولات چرمی چون از پوست حیوانات درست میشدند عمدتا بوی نامطبوعی داشتند که این موضوع سبب به وجود آمدن رایحه چرمی شد تا بوی نامطبوع چرم از بین برود.

چند نمونه از عطر هایی که رایحه چرم در آن ها به کار رفته: پیور پرپل هوگو باس زنانه ، جنتلمن جیونچی

75 Herbs and Spices HD Wallpapers

5. شرقی

رایحه های شرقی به لطف گرما و احساسات برجسته خود در گروه جداگانه قرار می گیرند دسته گل های شرقی آن شامل مواد مستی آور همچون مشک ، وانیل است که با رزین های عجیب و غریب و ادویه های مختلف ترکیب می شود.

رایحه شرقی به 5گروه تقسیم می شود: گل های شرقی ، شرقی فوگره، شرقی تند، وانیل شرقی، شرقی وودی

چند نمونه از عطر های شرقی: لانکوم تزور زنانه ، روما اومو مردانه لورابیاجیوتی و…

Image for post

6. چوب

ترکیبات مجلل رایحه ی چوبی باعث برجستگی یک عطر می شود.نت های چوبی همچون چوب صندل گرم ، وتیور، رزین سبب ترکیبات موزونی با رایحه های معطر و مرکباتی در یک عطر می شوند.

رایحه ی چوبی به 5دسته تقسیم می شوند: چوبی آبی ، چوبی معطر، چوبی چیپره، چوبی مشکی، چوبی تند

چند نمونه از عطرهایی با رایحه ی چوبی: اروس ورساچه زنانه ، عود نویر مردانه ورساچه و عمدتا عطرهای برند لالیک

الیکا پرفیوم مفتخر به داشتن تنوع بالای عطر و ادکلن در همه ی انواع رایحه ها است و همچنین شما مشتریان عزیز می توانید با خیالی آسوده از اصل بودن عطر خود هم اکنون از سایت ما خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی