انتخاب عطر برای بهار

انتخاب عطر برای بهار
انتخاب عطر برای بهار
مصرف عطر و ادکلن اصول خاص خودش را دارد که اگر رعایت نشود نه تنها خودتان بلکه دیگران را هم با مشکل مواجه خواهید کرد.فکر کنید شخصی در گرمای ظهر روزهای بهاری بوی گرم و شیرین استفاده کند…
ناخودآگاه شما احساس گرما و سردرد می کنید بهترین عطر برای بهار عطری است که تداعی کننده حس رشد،تازگی و شادابی بهار باشد حسی که مشخصه این فصل است.
خریداران هنگام خرید عطر برای بهار باید به خاطر داشته باشند که به دنبال بوهای سبک و تازه باشند.برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری را انتخاب کنید که حس خنکی و تازگی به شما بدهد،عطری که سبک بوده و بوی تندی نداشته باشد.
بهترین انتخاب برای این فصل عطرهای خنک و ملایم هستند.تمام کمپانی های معروف دنیا هم در کالکشن های فصلی این اصول را رعایت می کنندو همین مسئله انتخاب عطر را برای شما راحت می کند.
اکثر بوهای بهاری می توانند به عنوان بویی رایج برای ماههای اولیه فصل تابستان هم مورد استقاده قرار گیرند.
انواع رایحه عطرها
عطرهای گلی نیز همانطور که از اسمش پیداست از عصاره ی گل های مختلف به دست می آیند.این عطرها به دلیل سبک و ملایم بودن جز بهترین عطرهایی هستند که می توانید برای بهار انتخاب کنید.
عطرهایی که از عصاره ی گل نرگس تهیه شدند به شما حس تازگی می دهند.گل مریم یک خاصیت جادویی دارد و وقتی ذره ای از آن را روی بدن یا لباس  اسپری می کنید انگار هیچ آلودگی دربدن شما وجود ندارد. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مثل نعنا و ریحون می دهند برای فصل بهار عالی هستند.
اگر بتوانید ترکیبی از این دو را انتخاب کنید قطعا به بوی بهتری می رسید.یکی از اسانس های دیگر که برای فصل بهار مناسب است، عطرهایی با بوی دریا می باشند که حس آرامش را به شما هدیه می دهند.
در فصل بهار و تابستان که دمای هوا بالاست، استفاده از لوسیون های بدن در کنار عطر و دئودورانت باعث تعریق کمتر و بوی بهتری می شود.
شما مشتریان عزیز میتوانید رایحه دلخواهتان را از فروشگاه ما تهیه و لذت یک خرید ساده را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی