چرا باید از عطر جدید استفاده کنیم؟

چرا باید از عطر جدید استفاده کنیم؟
همان بو
همان شیشه عطر
همان اندازه…
دلایل زیادی وجود دارد که همه ما برای سال‌ها از یک عطر استفاده می‌کنیم، چون انتخاب رایحه‌ای که با آن احساس راحتی کنیم و ما را جذاب و شاد نشان دهد کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. بنابراین تصمیم می‌گیریم فقط از یک عطر استفاده کنیم.
عده دیگر اما مثل عوض کردن جوراب، عطر عوض می‌کنند. هر سال چند عطر.
این موضوع بیشتر به سلیقه شما مربوط است و قرار نیست اینجا بگوییم که این باشید یا آن اما می‌خواهیم یه سری عوامل را باهم بررسی کنیم تا همه جوانب را در نظر گرفته باشیم…
امتحان کردن یک عطر جدید،باز کردن یک در جدید به روی موقعیت های جدید است.فرض کنید به جای استفاده از یک عطر در همه موقعیت ها،یک عطر را برای مهمونی شبانه استفاده می کنید و فردا صبح قبل اینکه بروید سرکار،عطر بعدی را می پوشید.این را هم میدانیم که این دو موقعیت چقدر می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و شرایط خاص خودشان را اقتضا میکنند.
برآورد میشود هر سه سال مشام و بویایی ما تغییراتی را به خودش می بیند.پس شاید عطری که سال ها پیش مورد علاقه شما بوده،امروز دیگر آن حس و حال گذشته را نداشته باشد و این فقط و فقط عادت است که شما دوتا را کنار هم نگه داشته است،کافی ست پای یک عطر جدید به میان بیاید تا شما قبلی را برای همیشه بگذارید کنار!
فرمول عطرها همیشه ثابت نیست،شاید متوجه شده باشید که خیلی از عطرها دیگر بوی سابق خودشان را ندارند،اما ترس همیشگی باعث میشود به حس بویایی خودتان اعتماد نکنید اما لطفا اعتماد کنید.آن عطرها واقعا عوض شده اند پس اگر دیگر مورد علاقه تان نیستند وقت آن رسیده است که تغییر کنند!
در نظر بگیرید عطرها نمود بیرونی شخصیت ما هستند،اگر ده سال است که از یک عطر استفاده میکنید باید بتوانید این جمله را هم تایید کنید که شما در ده سال گذشته اصلا عوض نشده اید و هیچ تغییری نکرده اید و همانی هستید که بودید!
صنعت عطر در حال تغییر و تحول دائمی است و تکامل و خلاقیت در حال کوبیدن برج و باورهای عطرسازی کلاسیک هستند.پس چرا باید خودمان را از هیجان چیزهای جدید محروم کنیم؟
فروشگاه عطری و آرایشی الیکا آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی