عطر و اعتماد بنفس
امروزه عطرها یکی از چیزهایی هستند  که روی ذهن، رفتار و اخلاق انسان تاثیر زیادی می‌گذارد؛ تا حدی که برای درمان بعضی از بیماری‌ها مثل افسردگی، عطردرمانی یکی از راهکار هاست.امروز درباره رابطه عطر و اعتماد بنفس نکاتی را برای شما در اینجا آماده کرده ایم.
بخواهیم علمی‌تر بگوییم، مغز انسان جزئی به نام کورتکس دارد که رایحه عطرها رو ذخیره می‌کند و این عضو، علت تاثیرپذیری ماست.
در طبیعت ۴ رایحه برای بالابردن اعتماد به نفس وجود دارد که در صنعت عطرسازی هم بسیار مورد استفاده‌ هستند.
گیاه یلانگ یلانگ:این گیاه در واقع گل درخت کانگا است.خاستگاه این درخت در مناطق گرمسیری و مرطوب اطراف اقیانوس است.یلانگ یلانگ آرامشبخشی قویست و اعتماد بنفستان را تا حد زیادی بالا میبرد و برای کسانی که یک روز پرتنش را از سرگذرانده اند پیشنهادمیشود.
گیاه برگاموت:گیاه یرگاموت یا ترنج جزو دسته ای از مرکبات است.رایحه برگاموت همیشه مورد پسند عام بوده است و می تواند تاثیرگذاری بالا و عجیبی روی اعتماد بنفس و آرامش شما داشته باشد.
چوب صندل:چوب صندل از نوعی درخت به نام سانتالوم بدست مي‌ايد و عطر و رایحه این درخت بر خلاف دیگر درختان میتواند تا سالها باقی بماند و بیش تر در هند وجود دارند.رایحه چوب صندل ترکیبات آرامشبخشی دارد که تمرکز حواس شما را به طور محسوسی افزایش میدهد.
گل یاسمن:
به طور حتم یکی از پرکاربردترین گلهای مورد استفاده در صنعت عطرسازی گل یاسمن است.گلی خوشبو به رنگ سفید یا زرد یا کبود. دارای یکی از خوشبوترین رایحه هاست که در افزایش اعتماد بنفس شما هم کارایی دارد.این رایحه معمولا زنانه است و در رفع ناراحتی و بیماری روانی به شما کمک میکند استرس و تشویش را از شما دور میکند و حس خوبی را به شما هدیه میدهد.
شما مشتریان عزیز می توانید پس از خواندن مقاله رابطه عطر و اعتمادبنفس رایحه مورد نظرتان را باتوجه به گستردگی و تنوع بالای عطرهای الیکا  انتخاب و بهترین خرید را داشته و از اصل بودن عطر خود آسوده خاطر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی