عطرهای گرم و سرد
 احتمالا تا کنون با اصطلاحات عطرهای گرم و سرد مواجه شدید. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که معمولا پرسیده میشود این است که عطرهای گرم و سرد چه هستند و چگونه میشود آنها را تشخیص داد. در این مقاله میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.
تشخیص رایحه یک عطر کاملا مرتبط با شخص شماست، یعنی ممکن است یک عطر از نظر شما سرد باشد و از نظر دیگران گرم به نظر برسد یا اصلا معتدل باشدیعنی نه سرد و نه گرم به نظر برسد، اما براساس یک سری کلیات باید بگوییم که
عطرهای سرد به شما حس خنکی و تازگی میدهند و عطرهایی که دارای مرکبات (پرتقال و لیمو و نارنج و …) یا میوه‌های تابستونی مثل هندوانه هستند سرد به نظر میرسند.مانند عطرهایی که رنگ آنها عموما آبی و سفید یا سبزاست عطرهای سرد عموما مناسب فصول گرم‌تر سال هستند.
از طرف دیگه عطرهای گرم به عطرهایی گفته میشود که عموما دارای روایح شکلاتی، چرم، چوب و ادویه‌های شرقی مانند فلفل هستند و حس گرما را منتقل می‌کنند.مانند عطرهایی که مشکی،قرمز یا زردرنگ هستند، این عطرها بیشتر برای فصول سرد سال کارایی دارند.
یکبار دیگر به این موضوع اشاره میکنیم که تمام این‌ها به حس و حال شما با عطر بستگی داره، شاید شما با یک عطر گرم وسط گرمای تابستان بهترین حس و حال را داشته باشم، پس از یک عطر گرم استفاده می‌کنید.
در آخر عطرها فرستاده‌های خدا هستند برای اینکه حالِ خوب را برای ما به ارمغان بیاورند، خودتان را از حالِ خوبی که می‌توانید با عطر مورد علاقه تان بگیرید محروم نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

منو اصلی